جراحی سینوس لیفت

 

سینوس‌ها در فک بالا در قسمت راست/چپ وجود دارند. استخوان زیر سینوس، چگالی نسبتاً کمی دارد و با استخراج دندان‌ها، در طی کشیدن سریعاً تحت عمل نیروی خارجی قرار می‌گیرد و روند تحلیل استخوان و لثه آغاز می‌شود.‌ از طرفی همراه با این فرایند خارج کردن دندان، گاهی سینوس‌ها حجم خود را افزایش می‌دهند یا پایین‌تر می‌آیند و فضای فزایندۀ بیشتری را جذب می‌کنند.

ممکن است قبل از شروع درمان، ایمپلنتولوژیست یا متخصص جراح فک و صورت با دیدن رادیوگرافی ها و سی تی اسکن مخصوص استخوان فک، به شما طرح درمانی مبنی بر جراحی سینوس لیفت بدهند.

جراحی سینوس لیفت چیست؟

کاهش حجم و مقدار استخوان در زیر سینوس باعث می‌شود که جایگذاری ایمپلنت سخت یا غیرممکن شود.‌ در این صورت به جراحی سینوس لیفت و بالابردن سینوس و قراردادن آن در جای اولیه و سپس مقداری پیوند استخوان در اطراف سینوس نیاز داریم.

ایمپلنت دندان، پیچ های تیتانیومی هستند که داخل استخوان فرد قرار می‌گیرند و نقش ریشه دندان را برای شما ایفا می‌کنند و روی آنها روکش قرار می‌گیرد که نقش تاج دندان را برای شما ایفا می‌کند. این درمان را تقریباً می‌توان برای کسانی انجام داد که یک یا چند دندان خود را از دست داده یا کل دندان‌هایشان را در هر دو فک کشیده و تصمیم دارند ظاهر یا توانایی جویدن خود را حفظ کنند.

متخصصان ما در دندانپزشکی غرب تهران با استفاده از روش‌های نوین جراحی و نیز بهره‌گیری از ابزار و متریال‌های مرغوب و به‌روز، خدمات تخصصی خود را پیرامون چگونگی جراحی سینوس لیفت با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهند. هم‌چنین در مرکز ما اکثر متخصصان دندانپزشکی از جمله متخصص ارتودنسی حضور دارند و شما می‌توانید پک کاملی از خدمات درمانی را در یک مرکز تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

کلینیک درسان یکی از معتبرترین دندانپزشکی ها و مورد تائید بیماران با تجهیزات و مواد درجه یک و پزشک معتبر در حوزه های جراحی دندان عقل، لمینت دندان و ایمپلنت، پر کردن، عصب کشی و حوزه های زیبایی، دندانپزشکی غرب تهران می باشد که با تجربه چندین و چند ساله در زمینه دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان توانسته است رضایت بیماران بسیاری را به خود جلب کند.

جدیدترین مقالات

مطالب مرتبط

درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان عارضه مهم و خطرناکی ندارد. نکته مهم این است که والدین تمام نظارت ، مراقبت و تلاش خود را بکنند تا دندانهای

دندانپزشکی تحت بیهوشی بزرگسالان

دندانپزشکی با بیهوشی بزرگسالان

  دندانپزشکی با بیهوشی بزرگسالان مناسب عده ای از بیماران به دلیل ترس از خدمات دندانپزشکی و یا فوبیا نسبت به صدای ابزار، ماهیت درمان، درد